Přáli byste si vašeho klienta oslovit i v době, kdy zrovna není na vašich webových stránkách? Zapomeňte na e-maily. Dnešní svět je rychlý. Využijte krátké notifikace, které se zákazníkům vždy zobrazí.
Rychlé a stručné
V poslední době rapidně klesla otevíratelnost e-mailů zasílaných za účelem obchodního sdělení. Lidé již nepotřebují sáhodlouhé e-maily, které nabízejí jen omezený počet informací. Klienti mnohem více oceňují stručné obchodní sdělení, které je obsaženo v notifikaci. Webové notifikace jsou nástroj, který vám pomůže v reálném čase sdělit svou nabídku vašim klientům.
I když není na vašem webu
Zákazník nejprve odsouhlasí, že mu můžete notifikace posílat. Poté již máte dveře otevřené a nabízí se vám nové možnosti. Klientovi se vaše zpráva zobrazí i v době, kdy zrovna není na vašich webových stránkách. Budete jej tak moci informovat o zajímavých nabídkách a sděleních kdykoliv bude připojený k internetu.
Vhodné i pro obce
Notifikace vám pomohou informovat vaše občany o aktuálním dění. Můžete tak například pomoci s krizovým managementem tím, že zašlete svým obyvatelům notifikace s informací o možném hrozícím nebezpečí, jako se tomu děje v případě smogové situace, požáru nebo povodní. Notifikace se dostanou k velkému počtu osob i v době, kdy nikdo z nich neprohlíží aktuální informace na vašem webu.
Marketing současné doby
Notifikace jsou nedílnou součástí marketingu současné dekády. E-maily již nikdo nečte. Notifikace jsou možnost, jak oslovit své klienty a svou cílovou skupinu v reálném čase s relevantní nabídkou. Pokud si přejete expandovat nebo se starat o růst své firmy, je tento marketingový nástroj nejvyšší čas začlenit do strategie firmy.
Notifikace vám přinesou nové možnosti. Můžete klienty oslovit kdykoliv je jejich přístroj připojený k internetu. Stačí jeden souhlas klienta a další postup je již ve vašich rukou. Už víte, o čem své klienty budete informovat?