Úterý, 15 dubna, 2025
12.8 C
Brno

Aplikace pro školky znamená výraznou změnu pro zaměstnance i rodiče

Protože správa mateřské školy není žádná hračka, vznikla aplikace pro školky, která přinese úlevu všem – od ředitelů, přes učitele až po hospodářku. Samozřejmě nesmíme zapomínat ani na rodiče. I těm totiž používání aplikace pro mateřské školy ušetří čas a usnadní komunikaci s učiteli. Proč by mělo online správu mateřinky využívat co nejvíce mateřských škol, jeslí i dětských skupin v Česku?

Aplikace pro školky vznikla ve spolupráci s řediteli a učiteli MŠ

Agenda a vedení instituce předškolního vzdělávání je časově i psychicky velmi náročná. Kromě školních dokumentů musí ředitelé myslet i na vystavování faktur, daňových dokladů a samozřejmě řešit i případná nedorozumění s rodiči. Právě náročnost tohoto zaměstnání a množství úkonů, které jsou s ním spojeny, patří mezi důvody, proč vznikla aplikace pro školky. Ve spolupráci s učiteli i řediteli mateřinek proto byla vyvinuta školka v mobilu, jež znamená výraznou změnu pro zaměstnance mateřských škol.

Správa mateřských škol v moderní podobě

Online správa mateřských škol je skvělým způsobem, jak držet krok s dobou a zároveň ušetřit práci vedení i učitelům. Školka v mobilu nepřináší inovaci pouze do papírování, ale umožňuje také platbu pomocí QR kódu, automatické vystavování faktur a zmodernizuje také docházkový systém pro školky, protože součástí aplikace je i elektronická docházka.

Informační systém pro mateřské školy modernizuje vedení a správu MŠ

Zkrátka a dobře, informační systém pro mateřské školy je způsobem, jak modernizovat vedení i správu mateřské školy a využít moderní technologie v pracovním životě, nejenom pro zábavu. Školka v mobilu lze ovládat odkudkoli a kdykoliv.

Aplikace pro mateřské školy je šikovným nástrojem, s jehož pomocí mohou i instituce zaměřené na předškolní vzdělávání využívat chytré telefony k pracovním účelům a ušetřit čas ředitelům, rodičům i učitelům.

- Komerční sdělení -aktuality

Nejnovější články

- Komerční sdělení -magazin

Další články autora

- Advertisement -PR článek